Let the magic begin
Business event
גאיה - גן אירועים בשרון » תערוכות
תערוכות
בכל שנה אתם מקבלים עשרות הזמנות לתערוכות עסקיות שונות. כעת, הגיע תורכם לארח תערוכה מקצועית, שיודבר עליה עוד רבות! לתערוכה שאתם מארחים ישנו פוטנציאל שיווקי-תדמיתי נפלא. כמארחים, אתם אלו הקובעים את הטון, יש לכם אפשרות להציג את החוזקות של העסק שלכם ולארח את מיטב המבקרים בסטנדרט האירוח הגבוה ביותר.
ב"גאיה" חדרה, מתחם אירועים יוקרתי בשרון, אנו מארחים אירועים עסקיים – קטנים וגדולים, לרבות תערוכות שונות. מטבע הדברים, תערוכות מעוררות עניין בקרב בעלי תפקידים רבים משלל חברות, כך שפוטנציאל החשיפה שלכם אדיר ויכול להגיע לאלפים ביום! לחגוג ב"גאיה", זה לחגוג על הצד הטוב ביותר!
מתאימים את "גאיה" לצרכי התערוכה שלכם!
על מנת לארח תערוכה, נדרשת הבנה, מיומנות וניסיון ספציפי באירוח תערוכות. בשונה מאירועים אחרים שבהם מארחים את האורחים בפורמט של ישיבה מסביב לשולחנות, בתערוכה נדרשת היערכות שונה. לרוב, החלוקה היא לביתנים שונים, כאשר בכל ביתן מציגים חברה, סטארטפ או עמותה. אנו מארגנים את המתחם שלנו בהתאם לצרכים שלכם, כך שיהיה ניתן להפיק את המיטב מהתערוכה ולבסס בעבור המבקרים חוויה אידיאלית ומעשירה.
הקמת התערוכה בתוך אולם תערוכות פנימי גדול, מתבצעת בתיאום מלא מולכם, תוך שיתוף פעולה בכל שלבי הארגון. אנו מאמינים בשקיפות אל מול הלקוחות שלנו, ונדאג לעדכן אתכם גם בפרט הקטן ביותר לאורך כל הדרך המשותפת.
שעת הזמנת המבקרים: מתי כדאי להתחיל?
ב"גאיה" – מקום לתערוכות בשרון, ניתן לארח עד כ-800 אורחים, אך אופי של תערוכה אינו אופי של אירוח קלאסי-סטנדרטי. בתערוכות, אורחים יוצאים ונכנסים, כך שישנה תחלופה של מבקרים. המשמעות? ביום אחד של תערוכה תוכלו לארח אלפי מבקרים!
ההמלצה שלנו אליכם: הזמינו את המבקרים אל התערוכה בשעה כמה שיותר מוקדמת. כמארחי התערוכה, הרי שהצלחה בעבורכם תהיה מספר נרשמים כמה שיותר גבוה. ככל שהתערוכה תהיה פתוחה לאורך יותר שעות, כך יותר מבקרים יוכלו להגיע.
פתרונות טכנולוגיה מתקדמים, אירוח קולינארי משובח
אז למה לחגוג תערוכות דווקא עם "גאיה"? שאלה מצוינת! לפניכם, יותר מסיבה אחת מדוע אירוח התערוכה אצלנו הוא האידיאלי בעבורכם:
- גודל המתחם שלנו מאפשר לנו למקסם את התערוכה שלכם, ולאפשר לכם לארח כמה שיותר מציגים ומבקרים. כל אורח בתערוכה יכול להפוך להיות שגריר טוב שלכם, ולפעמים – מספיק שיתוף פעולה אחד בכדי למנף את הפוטנציאל העסקי שלכם.
- אנו לא מציעים לכם רק חלל אירוח, אלא גם אפשרות לארח את האורחים שלכם בחוויה קולינארית משובחת! תערוכות המון פעמים משולבות גם עם הרצאות ותכנים מעשירים, כיבוד בקבלת הפנים וארוחה מרכזית גדולה.
- פתרונות מתקדמים של טכנולוגיה – בזכותם האירוח שלכם פועם בקצב אחד עם בשורות המודרנה, ומציג אתכם באור חיובי.
- צוות מקצועי שקשוב לכם, ומארגן בעבורכם את האירוע מא' ועד ת', ומתפעל אותו בשעות התערוכה
- יתרון גיאוגרפי – אל חדרה ניתן להגיע מצפון ומדרום דרך צירי תנועה מרכזיים, לרבות כביש 6. כך, אתם מבססים דרכי הגעה נוחות למיטב האורחים שלכם.
טיפים לארגון תערוכה מוצלחת
- הרשמה מוקדמת – לרוב, ביקור בתערוכה כרוך בתשלום והרשמה מראש. פתחו את ההרשמה כמה חודשים מראש (ישנם מארגנים שבוחרים להתחיל את ההרשמה גם שנה מראש). כך, אתם יכולים להיערך על הצד הטוב ביותר הודות למידע אודות מספר משוער של מבקרים.
- הוסיפו ערך מוסף – על מנת ליהנות מכמה שיותר נרשמים, כדאי להוסיף ערך מוסף בדמות הרצאה של אורח בינלאומי, איש מקצוע ידוע בתחומכם, ארוחת צהריים עשירה וכיוצא בזה.
- השקיעו ביחסי ציבור – פרסמו את התערוכה שלכם בכל הנכסים הדיגיטלים השונים, זאת על מנת שתוכלו להגיע לכמה שיותר קהלים רלוונטים.
- מזכרות למבקרים – מרצ'נדייז מסייעים לכם למתג את האירוע, אך לא רק אותו. השאירו חותם עם המסרים השיווקים שלכם על מזכרות שונות, כך שהמותג שלכם יוטמע בתודעת המבקרים.
אירוח תערוכות: מניחים את אבן הפינה בפגישת היכרות אישיתות
ארגון תערוכות מצריך ידע והכוונה של אנשי מקצוע, ובשביל זה יש אותנו! אתם לרגע לא לבד, ואת כל הניסיון שצברנו ניצוק לתוך ארגון התערוכה שלכם. אנו שמחים להזמין אתכם לפגישת היכרות, לאורכה נבחן אפשרויות, ונאפיין את האירוע שלכם לאורכו ולרוחבו. מידע חיוני שיתרום לפגישה מוצלחת:
- התקציב שלכם לארגון ואירוח התערוכה
- מספר האורחים המשוער
- עונה ויום בשנה / תאריך ספציפי
ב"גאיה", התערוכה שלכם מאורגנת ומתוכננת על ידי dream team! אז שנתחיל לעבוד על התערוכה המדוברת הבאה בישראל?