Let the magic begin

השכרת אוהלים לאירועים

השכרת אוהלים לאירועים

אוהלים מוכרים לנו ממחנאות וטיולים בחיק הטבע, אך לאוהלים יש שימוש נוסף בתחום אחר בחיים והוא תחום השמחות והפקת האירועים. כיום ניתן לבצע השכרת אוהלים לאירועים מכל סוג, אשר המטרה שלהם בשטח היא לתחום את המקום בו נערכת החגיגה. כאשר חברות הפקות אירועים עושות שימוש באוהלים הן יכולות להעניק פרטיות והרגשה הזהה לחוויה המציע אולם מקורה, בצורה מיוחדת ויפה – זאת תחת כיפת השמים במקומות שאינם שגרתיים, דבר ההופך כל רגע לאחר, למרגש גם בעין גם בלב.

אירוע באוהל חוויה חד פעמית

הפקת אירוע עם השכרת אוהלים לאירועים הם ללא ספק חוויה ייחודית אשר מעניקה לאורחים ולכם אפשרות ליהנות מאירוע יוצא דופן בכל מקום שתבחרו, אם זה בפארק, בחצר ביתכם, בטבע, בגנים ציבוריים בחוף הים ובכל מקום שתחפצו, וזאת ללא הפרעה ש מזג האוויר, שהרי האוהל מגן על המוזמנים מפני רוחות וגשמיים, בכך שהוא עשוי מבדים המיוצרים מחומרים איכותיים ואטומים לחדירת מים ורוחות, או אוהלים להשכרה המשמשים להצללה והגנה מפני השמש בארצנו.

ציוד נלווה לאירועים

מעבר השכרת אוהלים לאירועים, ניתן להשכיר ציוד נלווה להשלמת החוויה כמו – יחידות מיזוג שיוצבו מחוץ לאוהלים ויזרימו לחלל אוויר ממוזג באמצעות שרוולים מיוחדים המיועדים למטרה זו, ויעניקו לאירוע אווירה נעימה. ניתן לחמם אותם בחורף באמצעות תנורים או פטריות חימום. מעבר לכך, ניתן להשכיר פינות ישיבה, וציוד לוגיסטי נוסף כמו – שירותים כימיים, גנרטורים, הגברה, תאורה ועוד ציוד נלווה.

למה משמשים אוהלים להשכרה?

להשכרת אוהלים לאירועים יש מגוון רב של שימושים שונים ומגיעים בגדלים שונים וניתן להתאים אותם בקלות לפי אופי האירוע וכמות המוזמנים הצפויים להגיע. למה הם מתאימים?

• אוהלים להשכרה מתאימים לבתי קפה ומסעדות.
• אוהלים לגני אירועים.
• אוהלים לפעילות שטח, כנסים, ירידים ופעילויות לילדים.
• אוהלים לפעילות שיווקית או עסקית של חברות.
• אוהלי אירוח ולינה.
• אוהלים המיועדים לסוכת אבלים.
• לאירועים כמו – חתונות, בר בת מצווה, ברית או בריתה, ימי הולדת.
• ועוד.

כאשר פונים לבחור אוהל לאירוע מומלץ לעשות זאת עם תכנון מקדים, ובנוסף יש לבחור אוהלים מחברה בעלת ניסיון רב ומיומנות בתחום שתוכל גם לספק ייעוץ ותפעול.

מוזמנים לשתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email

שניתן לקסם להתחיל?

בואו נפגש